Sivut

keskiviikko 7. syyskuuta 2011

ilman ajatuksia

tiedättekö mikä näitä kuvia yhdistää?
yksikään niistä ei näytä mun ottamalta.
rinkokurkus
irjoi
skeitta
ensimmäisessä kuvassa on sattumanvaraisen näköinen aurinko, toisessa kuvassa littana tunnelma ja kolmannessa liian suuri laajakulma ja epäharmonia ja näytän skeittarimainokselta

(tykkään silti niistä kaikista kyllä)

Kirjoitin satoja sanoja siitä kuinka en pidä ollenkaan siitä mitä valokuvaus tarkoittaa nykyään. Poistin kaikki koska pelkään mielipiteitäni.

6 kommenttia:

  1. kirjoita ne takaisin!

    tykkään sun kuvista ja oon sokee niille virheille mitä ite näät näissä. mutta enhän minä ole valokuvaaja :) hihi mutta myönnän kyllä skeittarimainosvibat! :-D

    VastaaPoista
  2. Miusta varsinki tuo eka on tosi kiva! Ja kuten edellinenki kommentoija, niin mie myös olen kyllä täysin sokea kaikille sinun kuvien "virheille", minusta sie olet ihan järjettömän hyvä kuvaaja ja ihailen sinua sen takia tosi paljon :)

    VastaaPoista
  3. kirjoita taas. minua kinostaa mielipitteettäsi.
    laitoin muuten sun preivin keltaiseen postilootan,
    varo kohta tullee preivi sinne siun kottiin.

    joo. kirjoita takaisin ne sadat sanat!

    VastaaPoista
  4. aa tiedän tämän en-uskalla-kirjoittaa-blogiin-mielipiteitäni- jutun...

    mutta sinun blogi ja sinun mielipiteet ja vaikka joku tulisi sanomaan vastaan, niin ne ovat sinun omiasi ja sillä sipuli. (tätä hoen itsellenikin)

    ps oaaa mikä asettelu tuossa kolmannessa kuvassa! tykkään silti jostain syystä eniten keskimmäisestä, ehkä se on se tunnelma

    VastaaPoista
  5. Laura - ei näissä ole virheitä, ne on vaan epäminua!! En minäkään ole valokuvaaja.

    Tiina - hmm, se onkin se että ne eivät ole minua, jotkut muut ihmiset kuvaavat tuollaisia mutta minä en!

    salient - oj då - minä en

    elina - no minäpä kirjoitan vain joskus vielä. Oi odotan!

    johanna - juu niimpä, mutta toisaalta haluaa vaikuttaa edes jollain tavalla yhtään älykkäältä yksilöltä : D en tiedä mikä siinä oikein on. Ehkä kirjoitan vielä joskus tuosta!

    ps. kiitos mutta se on vähän liian ilmiselvä! Minäkin tykkään keskimmäisestä ehkä eniten

    VastaaPoista