Sivut

keskiviikko 21. syyskuuta 2011

det var inte alltid dansa på rosor

andas in, andas ut-
det får jag inte glömma.

det är ganska tungt, men jag tror att de sista dagarna är de svåraste. .
koskeat
pisaroi
päää

i övermorgon har jag studentskrivningar i svenska. Stressar lite (JÄTTEMYCKET) fast jag vet att jag vet allt vad jag måste veta. Dessutom gick preliminärprovet väldigt bra. Men ändå, men ändå...

Lyckligtvis är det snart dags för frihet.

I morgon ska jag bara sitta i skogen och tänka på allt. Det vill jag göra för att koppla av.
(Och kanske kan jag också köpa choklad och lyssna på musik men svenska ska jag absolut inte plugga)

Aah. Jag har märkt att det finns ganska många människor som läser dåliga bloggar. . . Tack ändå, ni kan se saken på det sättet också om ni vill.

Jag har hört något så löjligt att jag nästan skrattar fast jag är alldeles ensam just nu.

5 kommenttia:

  1. en osaa ruotsia mutta värien ja valon kielen minä ymmärrän ♥

    VastaaPoista
  2. men du är jätteduktig, du kan allt. och det kommer att gå jättebra. jättemycket braa joo. haha. du är vacker också. och du är jätte taiteilia. okej? och du kan spela piano. du är ihana.

    puss

    VastaaPoista
  3. Vau, du kan ju skriva jätte bra, stressa inte, det går nog bra. Det är nog bäst att ta det lungt, sitta i skogen och tänka på något helt annat. Lycka till!

    VastaaPoista
  4. emmesyys - no se onkin paljon tärkeämpi kieli!!

    elina - oj du är en ihana och vacker och allt, puss och kram!

    Merenkaunis - oi mutta kiitos. Se on kevät

    Anni - oj tack, fint att höra såna saker från nån som talar svenska som modersmål. Det var härligt att göra så och eftersom jag hade lugnat ner gick provet ganska bra!! Tack.

    VastaaPoista