Sivut

torstai 1. syyskuuta 2011

kera itseni

tänään istuin bussissa ja näin pellolla maailman hienoimman sumun. Olin lumoissa ja ihmettelin miten kaikki muut matkustajat olivat tyynen rauhallisia, ihan niinkuin lasin toisella puolella ei olisi ollut maailman kauneinta maisemaa. Outoa, itse olin malttamaton ja yllytin mielessäni bussia ajamaan kovempaa jotta pääsisin hakemaan kameran ja juoksemaan vetiselle pellolle
suma
kalaa
akku loppui muutaman kuvan jälkeen mutta mikään ei olisi voinut vapauttaa minua enempää kahdentoista tunnin opiskelupäivän jälkeen.

Ehkä joskus toiste myös onnistun.

11 kommenttia:

  1. öiset sumupellot!! juuri pyöräilin usean sellaisen ohi, jäin tuijottamaan suu auki kun en muuta osannut.

    näytät ensimmäisessä kuvassa pieneltä eläimeltä. voi sinua

    VastaaPoista
  2. kaunista! niin myös edellinen postaus <3 voi kun sinä osaat ja olet hyvä :)

    VastaaPoista
  3. Voi ihania kuvia! (:
    Ps. Sulla on aina tosi kivoja vaatteita. ♥

    VastaaPoista
  4. oi perhana ko sullon tosi makosia kuvia täälä!

    VastaaPoista
  5. johanna - ei ole kovin montaa kauniimpaa asiaa kuin ne. Tai no on koko luonto kyllä. Minä olen pieni usvaeläin.

    raparperi - jaa, kiitos :D en oo näihin kumpiinkaan oikein tyytyväinen koska valo ja akku ei riittänyt mutta mutta

    Iida - kiitos!
    Ja ei, ei ole ainakaan koulussa :D ääää oikeasti

    epi - hah kiitos!!

    VastaaPoista
  6. Nyt anteeksi mutta vosinko saada tuon ylemmän kuvan aaaaa

    VastaaPoista
  7. IHANIA kuvia ja siulla on niin hieno vaatekaapin sisältö että! ja olet kovin suloinen♥

    VastaaPoista
  8. Tuunkissa - lol en ees saanu sitä sumua napattua pöh

    Saara - apuaa kiitos noista kaikista monesta asiasta!! :)

    VastaaPoista
  9. On sulla just nimenomaan koulussa ainakin! (: Miksei mulla ole noin kivoja?

    VastaaPoista
  10. nokun siellä mulla on möljövaatteet koska en jaksa ja näytän kuolleelta koska olen moinen. en tiedä, koska et käy uffilla ostamassa villapaitoja? Ei kun on sullakin, oikeasti!

    (kiitos)

    VastaaPoista
  11. Etpäs näytä kuolleelta! Joo toi on totta, en käykään. Njaaa no joskus mulla on ihan mutta aika harvoin. :D Mut sulla on ihan oikeesti!!

    VastaaPoista