Sivut

lauantai 3. syyskuuta 2011

saakaa selko

viime Päivinä-

voi
taas
tekisi mieli kertoa kuinka onnellinen oikeesti oon, mutten osaa. Elämä on viime kuukausina ollut ihanaa, vaikka aina ei ookkaan kaikki onnellisuus koossa tai sadetta auringossa. Elin aurinkoisimman kesän pitkään aikaan, se oli oranssi, hehkuva.
Tämä on hassua, tuntuu että tämä ei ole mun elämä vaan jonkun muun.
Ehkä se kertoo jotakin että silmäkulmiini kerääntyi surua viimeksi neljä kuukautta sitten. Toukokuun kolmas.

Nyt anteeksi, mutta
kommun
kiitos että olette olemassa, joka ikinen, esimerkiksi te

En jaksa stressata sitä että saan preliminääristä yhdestä esseestä ehkä yhden pisteen ja mistään en täysiä ja unohdin mainita vielä muslimien siirtymäriititkin ja aikakin loppui ja voi voi, ei se haittaa. On tärkeämpääkin kuten esimerkiksi-

Joskus voisin unohtaa perfektionismin mutta niin oon kyllä viime kuukausina tehnyt
pisara
punasini
voisin mainita myös kuinka hienon värinen maailma on mutta kyllä te sen näistäkin näette

8 kommenttia:

  1. miimiimii mikä kamera, mikä objektiivi? (en epäile etteikö tätä olisi kysytty sulta ennenkin mutta)

    VastaaPoista
  2. Anna - kiito s :D

    emmesyys - ei sitä niin kovin usein että vielä rasittaisi!
    Teinikamera nimeltään Nikon D60 ja Tamron 17-50 f/2.8 ja Nikkor 50mm f/1.8 ja mm. nämä ja lähestulkoon kaikki muutkin on otettu tuolla 50-millisellä, se on kiva vaikka kovin automaattitarkennukseton!

    VastaaPoista
  3. ihanaa ku oot onnellinen.
    minä olen kans aika onnellinen, voin kertoa.
    käyppä ens viikolla kattomassa postilootaasi, saattaa tulla preivi ruattist. ehkä. jos ehin laittaa huomenna keltaiseen postilootaan sinun preivin. ;)

    okej, olet kaunein ja oon iloinen että mulla on ystäviä, joita voin ikävöidä.

    VastaaPoista
  4. ihan mahtava postaus, saat mut aina miettimään ja joskus mulla menee jopa kylmät väreet, esimerkiks nyt. :--) voi että olet ihana!

    VastaaPoista
  5. elina - mulla on niin sama olo että ihan mahtavaa että ylipäätään on tuollaisia ihmisiä, joita voi tulla ikävä! Voi, olet jättesuloinen. Odotan kirjettä innolla jee!

    pipsa - ohhoh hassua :D kiitos, tuo kuuostaa kauhean isolta!!

    VastaaPoista
  6. täydellinen kuva se alimmainen, en kestä. Usva osaa.

    VastaaPoista
  7. anni - oi oi kiitos! anni osaa kyllä erittäin paljon myös, etten sanoisi

    VastaaPoista