Sivut

maanantai 23. tammikuuta 2012

diabolinen ehdotus

Viikonloppuna kävin Hämeenlinnassa ottamassa mustavalkokuvia,
sekä muutaman vihreän myös kylläkin.
jena
qukka
Tänään on ihan outo päivä. Kuten perjantainakin.
Asioita joista haluaisin kertoa,
ja sen takia kerron vain vähemmän.

Yksi sana jonka olin halunnut kuulla jo erittäin pitkään, yksi huvittunut katse ja tiesin. Joskus tuntuu että sydän ei lyö mutta silloin se löi aika monen metsäretken edestä, niiden kaikkien jolloin olen juossut kylmässä ilmassa jotta en voisi ajatella muuta kuin hengitystä,
ja sitten harrastan silloin tällöin myös ylireagointia.
usvaa
suua
(kerran Jenna)
Eilen minua melkein harmitti että olen 24,5 tuntia liian nuori siihen että minulla olisi oikeus päättää kuka meitä edustaa, mutta näköjään Suomi osaa päättää aika hyvin.
Hyvin outoa, mä vain imen tietoa ehdokkaista, ehkä juuri siksi että en saa itse päättää ja voin kritisoida ihan kaikkien mielipiteitä.
vletsu
knuutio
(kerran Knuut ihaili ihmeellisiä Mandariineja)
Äiti ihmetteli että miten olen kaikessa hyvä, samaan aikaan kun itse mietin miksi vain pakenen normaalia elämää nuottejen ja yhdeksänsataasivuisten kirjojen taakse.
meri
(kerran Meri musisoi)
Huomenna toivon vain yhtä asiaa tapahtuvaksi. Ehkä myös lyijykyniä jotka äiti lupasi ostaa.
Mutta onko se kahdeksantoista edes niin ihmeellistä.
rakkaus
(kerran Vellamo myös luki rakkaudesta, mutta vain kerran)

anteeksi, seuraava projektini: organisoi elämä. Imperatiivi.

7 kommenttia:

  1. katsokaa tuota huolestunutta katsetta, tuota ryppyotsaista katsetta, kun veltsu lukee rakkaudesta

    VastaaPoista
  2. sä olet sitten taitava! tsemppiä.

    VastaaPoista
  3. mäkin aina ihmettelen miksi sä oot kaikessa hyvä. nii. tsemppiä vaan.

    VastaaPoista
  4. ooo niin vihreä vellamo
    ja hieno hattu jennalla jeeeee
    ja muutenkin Namaste Kaikki -olo

    VastaaPoista
  5. elina - NII

    Kasvi - niin, joko se vaikuttaa liian tuskaiselta taipaleelta tai sitten ymmärryksen ulkopuolella olevalta asialta-?

    Anonyymi - :D kiitosta vain. Tsempeistäkin.

    Piiu - kiitos kovin!!!

    vellamo - se oli äidin käsitys ja tiedät kyllä kuinka paljon ne yleensä tietää. Nauroin tolle koska se oli niin absurdi lause.
    mä osaan vaan kaikkea epäoleellista kuten derivaattaa mutta mielummin soittaisin esim pianoa mestarillisesti (kröh)

    Saara - ota hammastahnaa

    VastaaPoista