Sivut

tiistai 24. tammikuuta 2012

täynnä

tänään olin vanhempi kuin eräänä toisena päivänä.
plöööö0017
plöööö0021
plöööö0022
plöööö0031
Untitled-1
Minulle kerrottiin tänään kivoja asioita. Kaksi henkilöä joita kaipasin päätti soittaa ihanan puhelun, vielä useammat lähettivät viestin jossa kehotettiin olemaan onnellinen (tai ostamaan savukkeita, ha).

Syntymäpäivät on aika turhia mutta kivoja kyllä silloin tällöin. Kerran vuodessa on melkein liikaa.

Ja sitä paitsi se on hyvä tekosyy saada tomaattikeittoa ja Toblerone-kakkua ja uudet lyijykynät ja autokyyti asemalle liian monta kertaa.

Sinänsä olisin ehkä onnellisempi, jos olisin syntynyt vähän yli vuorokauden aikaisemmin, jotta saisin äänestää presidenttia, tai jos eräitä asioita olisi tapahtunut muuallakin kuin mielen sisällä, mutta
:----------------------)'
huomenna olen oranssi.

16 kommenttia:

  1. oi onnea tosi paljon!

    http://illbeallright.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. onnittelut täältäkin suunnasta! :-)

    VastaaPoista
  3. Sinä olet ollut kovin itsesi näköinen jo lapsena.

    Kun katson omia lapsuuskuviani, näen niissä jonkun aivan vieraan, en minua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin se on kyllä hassua, tuolla ihmisellä tuntuu olevan sama luonne ja samat ilmeet kuin nykyäänkin, tuolla joka noissa kuvissa on. En tajua, olin ihan yhtä haaveksija silloinkin. Vaikka ajatukset ja haaveet on muuttuneet.

      Poista
  4. onnee paljon ! :-)
    ja heh miten söpöjä lapsuuskuvia !

    VastaaPoista
  5. hui hui hurjan hyvää onnea! tänään olet oranssi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, se onni oli kyllä todella hyvää. :----) minä olin!! kokonansa, paitsi kengistä

      Poista
  6. paljon onnea ! löysin tämän blogin vasta ja selasin sen läpi kertaistumalta, olet ihana ♥

    VastaaPoista
  7. paljon paljon onnea liian monta päivää myöhässä!
    voi vietävä, olitpa suloinen lapsi! ja suloinen vieläkin, aivan samannäköinenkin. ihania kuvia :---) ♥

    (kyllä sä hyvään aikaan täytit, kun kakkoskierroksella pääset äänestämään!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos miljoonasti ja vielä vähän enemmän!! :---) kuvista kiittämän käy äitiä, oon niin iloinen kun se valokuvasi hyvin paljon hienoja kuvia kun me oltiin lapsia!

      mutta kun en pääse :---( haluaisin, mutta laki sanoo että ensimmäisellä kierroksella olisi täytettävä.

      Poista