Sivut

tiistai 27. maaliskuuta 2012

poksis vain

eilen ajattelin,
jaa, kevät,
jaa, vapaus,
jaa, aurinko,
jaa, appelsiini-rooibostee,
jaa, kuivat pyörätiet,

raajojen nostaminen vei kaiken jaksamisen, en jaksanut edes ajatella miten reagoisin.
Mutta nauru vain pulppusi, se kupli ylös kurkusta ja juuri kun luulin uskovani hillitseväni itseni, muistin taas kuinka viikon päästä on pääsiäinen tai kuinka kaunista on ja sitten taas yksi kupla nousi,
en tiedä mistä ne tulivat.
Varoin ohikulkijoita mutta kun olin yksin, hymyilin vaan ja sitten taas kuplin.

Voisin vaikka vieläkin, koska minulla ei ole pitkään aikaan ollut parempaa aamua kuin tämä, kun on saanut herätä ilman sitä tunnetta että alle kolmen tunnin päästä täytyisi taas alkaa stressata.
Tekee vaan mieli hyppiä kattoon ja olla tulematta pois,
tai vaikka laittaa tähän vaan web-kameralla otettuja kuvia hammasraudoista koska huvittaA:
(tykkään web-kamerasta koska siihen tallentuu aina kaikki hetket jolloin olen kotona ja outo. Niinkuin ne jolloin mulla on suorat hiukset)
Kuva otettu 31.10.2011 klo 19.21 #4
Kuva otettu 31.10.2011 klo 19.22 #4
Kuva otettu 07.03.2012 klo 15.26 #3
Kuva otettu 14.02.2012 klo 15.44
Kuva otettu 20.03.2012 klo 11.45 #5
Kuva otettu 21.03.2012 klo 18.04 #2
Kuva otettu 27.03.2012 klo 11.41
Kuva otettu 27.03.2012 klo 11.43
Pääasia oli se että mun ylioppilaskirjoitukseni ovat ohi ja vaikka en kirjoittanutkaan edes kuutta ällää niin olen erittäin onnellinen. En tehnyt parastani, tein maailman huonoimpia ratkaisuja ja laiskottelin lähinnä, mutta nyt ei kiinnosta, nyt kiinnostaa vain se, että minun vaikutusmahdollisuuteni menivät jo ja että keväällä mulla on kuitenkin oranssi mekko ja hieno hattu ja sitten ajattelin olla välittämättä etenkin ja vain hymyillä koska on vihreää ja miettiä että en enää ikinä mene lukioon,,,,,,,,

palaan siihen rauhallisempaan muotoon joskus, vaikka viikon päästä

(okei huijasin vähän, kyllä mua kiinnostaa että mitä arvosanoja saan, kiinnostaa ihan liikaa! Mutta nyt näyttää siltä että kaikki kirjotukset meni hyvin ja pahoin pelätty englanti lähti kolmen kuukauden takaiselle pelokkaalle minälle melkein utopistisena ja sain äikästä alustavasti 111 pistettä, mikä ällistytti hieman... Ja muutenkin jee-olo! Kuinka teillä?)

15 kommenttia:

  1. voi sulla on niin ihanat hiukset! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos vain! Noissa kuvissa on lähinnä hyviä hiuspäiviä mutta

      Poista
  2. voi sä olet niin ihana! :-)

    sateenkaarikevat.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. minä niin pidän tästä blogista.

    VastaaPoista
  4. pieni kysymys; omistatko suoristusrautaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itse asiassa en kyllä! tuo on emmin.. :D

      Poista
    2. hhhhhh haha kohta on kiirastorstai

      Poista
  5. onko sulla luonnostaan tollanen ihana kihara tukka vai teetkö sen vain jollain?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä oikein tiedä, on se aika :D tai siis ei ne ainakaan tollaset suorat oo ku noissa suorahiuksikuvissa, niissä oon suoristanut niitä ankarasti. normaaliten ne on ehkä tollaset niinku kolmannessa ja neljännessä kuvassa :) mutta taasen esim eilen mulla oli hiukset yön yli nutturalla, niin sitten ku avasin sen aamulla niin ne oli tollset niinku noissa kahessa vikassa kuvassa! harvoin jaksan näille tehä mitään mutta ne nyt sattuu käyttäytymään eri tavoin aina silloin tällöin.

      Poista
  6. hienosti äikkä, lämpöiset onnittelut Ü

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos vain, olin itekkin hirveen tyytyväinen! :)

      Poista