Sivut

torstai 15. maaliskuuta 2012

prokrastinoijan mielessä

hei,
tiedän että minun pitäisi puhua tänään englantia, mutta en tunne toisaalta tarvetta nöyryyttää itseäni liian monen tutun silmän edessä.
Elämä vaan on, enkä osaa puhua ajasta,
en minuuteista tai elämän kiertokulusta,
en siitä kauanko viidesosa kestää enkä siitä miten ilmaisen eilen tapahtuneen asian sillä kielellä, joka ei sovi minun suuhuni
en

enkä enää edes osaa puhua formaalikieltä vaikka se on kielistä yksinkertaisin.
Mulla on vielä kolmen kielen (matematiikka on näistä kielistä epämiellyttävin) ylioppilaskirjoitukset niin niitä olisi ehkä ihan hyvä osata, eikä vain unohtaa juuri nyt. Mutta en minä päätäkään mitä tapahtuu, minä vain olen
silmä1111
näinä päivinä olen pitänyt niistä, jotka ovat soittaneet tänne unelmientuhoushuoneeseen ja niistä, jotka eivät ole nauraneet kun olen irvistäneet auringoille. Ja sitten hyviä ystäviä ovat olleet myös Hypotenuusa ja Selim. Oi niin, Selim.

kyllä mä välillä myös menen tuulettumaan. Mutta silloin pitää tarrautua lumihankeen tai laittaa tarpeeksi pitkä valotusaika ettei katoa kokonaan. Maaliskuun yössä todella tuulee.
muumiohaudassansa
heiteisiellä
Oi voi, juuri tällä sekunnilla kuuntelen näköjään kappaletta nimeltään Uneasy Conscience. Onkohan tässä jotakin freudilaista

5 kommenttia:

  1. Nämä kuvat ovat (jälleen kerran) todella pysäyttäviä. Joskus aiemmin kommentoin, että aion yrittää kuunnella Mozartia, ja jopa tykkäsin siitä, joten haluatko suositella mulle jotain hienoa ja kaunista ja tunteita herättävää klassista musiikkia? :)

    VastaaPoista
  2. Katri, huomasitko tuota: http://usvakas.blogspot.com/2012/03/voih-tata-viulismin-maaraa.html?showComment=1331063885498#c3161571958087891033

    VastaaPoista
  3. heippa usva! oletko ajatellut että toimit hyväntekijänä pitämällä blogiasi? ihan takuulla blogisi on hyvänmielenlähde sen janoajille. Annoin tunnustuksen omassa blogissani sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :---) niin, no toivottavasti voi joskus ollakin! Toisinaan voin myös jakaa huonoa mieltä kaikille mikä ei ole hyväksi kenellekään, mutta ei kai siinä ole mitään vikaa. kiitos!

      Poista