Sivut

tiistai 5. kesäkuuta 2012

päiviä

eräänä lauantaina juhlin
oranssissa mekossa kiharat hulmuten ystävien keskellä kakkua syöden spontaaniutta kuunnellen ja
ihmetellen
jeejeejono
tässä kuvassa olen hämmentynyt saamani huomion määrästä;
anteeksi mutta miksi minä sain kaksi stipendiä yli kahdensadan euron arvosta, hesarin tilauksen vuodeksi ja kolmen aineen kirjapalkinnot? Huoh.
lotajanina1111
tässä kuvassa olen hämmentynyt ystävien ympäröinnistä,
tai sitten henkimaailmasta joka takanani oleilee.
Mutta enää en juhli, nyt ajattelen vain viittätoista kirjainta jotka taideteollisen korkeakoulun ovesta saattavat tällä hetkelläkin löytyä.

JÄNNITTÄÄ.

6 kommenttia:

  1. usva, oot niin hyvä. oikeesti. jag tycker så mycket om dig och är stolt över dig!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joopa joo joopa joopa joo! oot aika kiva

      Poista
  2. oi onnea kaikesta ihanasta, mitä sulle on tapahtunu tässä viime aikoina!!! en oo jotenki kerenny pitkään aikaan kunnolla lukea sun kirjoituksia ja kuviaki oon katellu vaan ihan pintapuolisesti, mutta nyt katselin ja keskityin ja luin ja VOI KUINKA HÄMMÄSTYTTÄVÄN TAITAVA OLETKAAN :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tarvitse sanoa noin. oon ihan normaali! inhottavaa jos välitän vääriä mielikuvia sinne

      Poista
  3. vauuuuuu miten kaunis oot!! ja onnittelut ylioppilaalle :)

    VastaaPoista