Sivut

tiistai 26. kesäkuuta 2012

puolet pois

kyllä minä olen vielä täällä-
ainakin huomiseen asti

juhannuksessakin olin ja näin pellavatukkaisen tytön, sinisilmäisen tytön ja pyöreähampaisen tytön.
Itse piilouduin väreihin mutta hymyilin kyllä ihan liikaa
eliinna
hiuksi
maumau
Ja sitten olin kyllä vielä Rappiollakin, se oli hauska paikka,
rappio
knuut nukkuu
kotiäiti
nyt menen kyllä jääkaappiin tai töihin tai vaikka elämään, ihan yllättävän kivoja paikkoja kaikki.
En jaksa alkaa purkamaan lankakeriä. Joskus katkaisen vielä tarinat keskeltä, ihan niinkuin hiukset tänään, koska jostain täytyy aloittaa nekin asiat joilla ei ole alkua eikä loppua-
(kuten hiukset, joiden loppupää on jakautunut kahteenkymmeneen seitsemään haaraan)
mutta se jokin päivä olkoon vaikka ensi viikon tiistai.

10 kommenttia:

  1. et uskokkaa miten paljo rakastan sun kirjotustyyliäs! 8)

    VastaaPoista
  2. oioi ensimmäisen kuvan tytön hiukset <3 kauniskaunis
    te kaikki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olen täysin samaa mieltä! Elinan hiukset on hirvittävän ihanat

      Poista
  3. näin kun sut juhannuksena ja halusin tulla kertomaan sulle kuinka ihana oot, mutten enää löytänyt sua! :) harmi, mutta tiedäthän sen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho! hassu aa. En mä oo, kerron sellaisesta mitä kuka tahansa voi ajatella jos näkee saman kuin minä.

      Poista
  4. Sinun ottamasi kuvat on oikeita katseenvangitsijoita. :)

    VastaaPoista