Sivut

keskiviikko 8. toukokuuta 2013

hetkiä

olen niin iloinen, että olen ottanut kameran esille useammin viime viikkoina. Ensin se on tuntunut tyhmältä, sitten sitä ei ole enää huomattu ja siitä on tullut luonnollinen silmän jatke.
Tämä on aivan luonnollinen tapa olla minulle.
knuutsavussa
Eräänä maanantaiaamuna lähdin vahingossa Tampereelle. Koska minulla on kuvia, muistan miksi:
vellamojakitara
vellamo
knuutjavilulu
Ilmeisestikin menin tuonne, koska piti polttaa suitsukkeita Vellamon keittiössä ja nähdä että seinillä on kitaroita ja että konservatorion luokissa on hurmaava valo iltaisin ja kuulla että minun ystäväni soivat.

Olin myös kolme tuntia portaikon alla väärässä koulussa, luin sivun artikkelista ja kuuntelin kymmenen ihmisen harjoittelevan soittoläksyjään. Varsin elämyksellistä. Oli kivaa harjoitella tarpeettomuutta ja olemista ja muistaa, miksi haluan muuttaa Tampereelle.
(Varmaan etenkin jotta voin pyöräillä Hämeenkadulla ja käydä kuuntelemassa konservatorion ääniä useammin)

6 kommenttia: