Sivut

maanantai 6. toukokuuta 2013

nyt minä olen mainos

Kuten tiedätte, minä valokuvaan.
En ole kuitenkaan yleensä periaatteesta harrastanut itseni markkinointia. Olen halunnut olla kilpailematta, taistelematta.
Sitten ymmärsin että ei minusta tule valokuvaajaa, jos minä vain odotan kotona, että joku huomaa minut ilman että edes näytän kuviani kenellekään.
Olen valokuvannut ihan hirveästi, mutta en ole oikeastaan paljoa harrastanut photoshoot-ajattelua enkä mennyt varsinaisesti kuvaamaan minnekään kenenkään (paitsi itseni) kanssa. Olen halunnut vain elää ja havainnoida ympäristöäni, löytää aiheeni huomaamalla. Minulla ei ole samanlaista valokuvaajaidentiteettiä kuin monilla, sillä olen löytänyt reittini aika kummallisista raoista. Kuitenkin koen että olen valokuvaaja ja että minulla on silmät päässä.
Kesällä otin parin ystävän ylioppilaskuvat ja huomasin kuinka mukavaa se onkaan. Ja kuinka haluaisin oppia lisää toisen ihmisen kuvaamista. Haluaisin pystyä tekemään sitä yhtä vapautuneesti kuin itseni kuvaamista, oppia eläytymään vielä enemmän ja kuvaamaan paineetta toisillekin.

Siispä;
jos valmistut ylioppilaaksi tai ripityksi tai miksi tahansa, tai vaikka olisit keskeneräisiä, haluaisin ottaa kuvia sinusta! Olisi hauskaa kuvata kaikenlaisia ihmisiä. Lisäksi olisi kivaa jos maksat minulle hieman, sillä olen köyhä ja haluan ostaa kameran jotta en joudu stressaamaan teknisistä ongelmista ja vajavaisuuksista niin paljoa. :)
Jos kiinnostaa, lähetäthän minulle sähköpostia osoitteeseen usva @ olen.to ilman väli- tai ylilyöntejä!
Tässä muutama kuva viime vuodelta. Annin kuvauspäivänä Espoon metsät oli täynnä hyttysiä ja Linnean kuvauspäivänä Suomenlinnassa oli tukahduttavan kuuma ja välillä oli vaikeaa rajata turistit kuvista ulos. Kuitenkin aurinko paistoi ja valo oli kaunista, se oli tärkeintä.
annipellolla-pieni
linneamerellä-pieni
annivalaistuu 2-pieni
linneaheinässä-pieni
annijalupiinit-pieni
linneakukkapellossa-pieni
anninauraa-pieni linnealuolassa-pieni
oksallaylimmällä-pieni en ole edes pelottava joten suosittelen itseäni jos kuvaustyylini miellyttää.
Ja oikeasti otan ihan hyvälaatuisia kuvia, flickr vain lisäsi kummasti rakeita näihin.
:------------------------)

9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niinpä.
      Kyllä mieluusti itsekin tuollaisia ylioppilaskuvia otattaisi itsestään, mutta ei oo juhlia tulossa ihan pian. Uskoisin että ihmiset kiinnostuu susta usva ja saat tilauksia, sen verran taitava oot ja kuvasi on aivan älyttämän upeita!

      Poista
    2. jee! kiitoksia vain. :---)

      Poista
  2. Haluutko tulla kuvaamaan mun ylioppilaskuvia ens vuonna kesäkuussa? :)

    VastaaPoista
  3. Tehtäiskö vaihtokauppa? Sie haluat kuvata ihmisiä, mie piirtää ja maalata. Haluaisin myös olla välillä ite mallina, että tietäisin miltä se tuntuu. Muutan ylihuomenna Helsinkiin, ja muutenkin mieleni tekisi sinua nähdä, oi Usvasein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ehdottomasti!!! Jeeééé koska on kivaa kuvata myös niitä joita ei pelkää niin kovin paljoa, ja niitä jotka pitävät mun kuvaamistani ihan järkevänä eivätkä turhana tai säälittävänä, uskoisin. :------) olinkin miettinyt että koska muutat, hauskaa!

      Poista
  4. Apua! Nää on aivan upeita ja mä oon miettinytkin, että ois oikeesti joskus ihanaa päätyä jonkun asiantuntevan ja taitavan kuvaajan eteen. Siitä oikeesti saa voimaa ja itseluottamusta. Mielelläni joskus tuollaisesta taiteesta maksaisin! Pitää pistää mieleen. :-----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että. ois ihanaa kyllä kuvata sellasia juttuja, että sais kuvattavan tuntemaan itsensä arvokkaaksi ja kauniiksi!! päädyppä eteeni jos mieli tekee joskus. :----)

      Poista