Sivut

maanantai 9. syyskuuta 2013

valoa sataa

valoasataaa
Pitääkö pitää pitääkö pitää pitääkö pitää pitääkö pitää pitääkö pitääkö pitääkö pitää pitääkö pitää pitää pitää pitää pitääkö?????????????
Mun aivokirjassa joka toisessa kappaleessa kysytään pitääkö.
Useimmiten kysymyksiin vastataan pitää.

Pitääkö olla valokuvaaja jos vain pystyy olemaan sellainen?
Pitääkö kissat neniä?
Pitääkö kunnioittaa sitä, että joku ei kunnioita minua?

Pitääkö istua avaruudessa ja katsella kun päälleni pirskahtelee valoa.
Valo ei riko minua, se jää minuun.
Pitää.

13 kommenttia:

  1. Pitää pitää ainakin koska mun pitää pitää kaikista ihmisistä joista pitää pitää...Koskaan ei voi pitää tarpeeksi eikä pidä olla pitämätön jos vaan millään tavalla pystyy pitmään pitelemätöntä pidossa...Pienikin pitäminen pitää pään pinnalla. Tuli sitä taikka tätä älä pitämättä jätä. PITÄÄ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. !!

      pitää pitää
      pitää seurata sydäntä
      pitää elää ja hengittää
      pitää pitää neniä

      Poista
    2. mutta sydän on minussa eikä se mene minnekään? pitääkö pysyä sen luona.
      mau mau

      Poista
  2. Pitää, jos ite haluaa. Mielettömän hieno kuva, vedosta se niin ostan seinälleni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Hassua, mä tykkään siitä itsekin. Tein sen vahingossa yhtenä iltana kun stressasin jotakin aivan muuta kuin tuota kuvaa.

      Poista