Sivut

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

katso alas, minä täällä

valo.
Oonko pimeässä huoneessa,
pimeässä huoneessa, jossa sälekaihtimia ei saa kääntää niin että kaikki kylpisivät valossa,
(enhän minä edes osaa käyttää sälekaihtimia) 
pimeässä huoneessa, johon ei saa avata ovea, sillä muuten ilmavirta sammuttaa huoneen ruokapöydällä olevan kynttilän,
pimeässä huoneessa, jossa on paksut seinät tummaa hirttä, joiden kaatamiseen on vaadittu monta miestä, ja paksujen seinien edessä punaisia samettityynyjä joihin voin painaa poskeni ja levätä,
pimeässä huoneessa, jossa joudun pelkäämään ääniä jotka huutavat karhealla äänellä, sillä en näe ketkä puhuvat ja miltä niiden kasvot näyttää,
pimeässä huoneessa, jossa iloitsen, kun näen pilkahduksen, suupielet kiristyvät nauramaan vaikka huulet olisivat rohtuneet.
Keskellä olevan kynttilän näkee vasta kun on tarpeeksi pimeää.

Olenko minä
Säilytettävä valolta suojassa,
kuivassa ja viileässä?
valovaloa
valosadesade Otin nämä kuvat syyskuussa 2011 ja helmikuussa 2012. Olen vieläkin samaa mieltä.

Anteeksi
oikeasti pitäisi keksiä miksi olen valokuvaaja ja millaisena valokuvaajana haluan näkyä.
Tulostaa itsensä seinälle, myydä itsensä, matkustaa vieraiden ihmisten olohuoneisiin kultakehyksiin.
Kaikilla väreillä on sijansa tässä maailmassa, miksi minun pitää sanoa että jotkut ovat kauniimpia?

4 kommenttia:

  1. Mikä merkitys on kynttilällä kun kaikkialla on valoa paitsi huoneessa? Mikä tarkoitus huoneella on?

    VastaaPoista
  2. koska aina häikäistyn sun kuvista viimeistään jos teksti on menny ohi korvien mitä se ei kyllä koskaan tee. valtavasti voimia saa joltain usvalta nii hihhulihei. kivaa kun oot niin !!!!! aaa elämää ei sen enempää. kiitos, kumarrus

    VastaaPoista