Sivut

torstai 18. syyskuuta 2014

hyviä aamuja

Huomasin yhtäkkiä, että ulkona on niin kaunista aamuisin että kannattaa nousta ja lähteä uimaan. Siellä ne hetket on, siellä eikä unessa.
rauhaamu1
rauhaamu2
rauhaamu3
rauhaamu4
Keskiviikkona ennen koulun alkua löysin pienen utuisen laiturin ja jäin sinne.

Uidessa ensimmäiset kymmenen sekuntia on hurmaavimpia. Vesi piikittelee ihoa ja jokaista ihossa olevaa pehmeää kohtaa. Kuin joku huutaisi että tässä minä olen, katsohan minua. Ja minähän katson pilviä heijastavaa järveä. Uidessa poispäin rannasta maisema on aina kuulas, se olisi epätodellinen jos vesi ei tökkisi ja muistuttaisi olevansa olemassa. En koskaan malttaisi kääntyä takaisin.

Sanottiin, että ensimmäisestä kuvasta puuttuu pinnalle pulpahtava uimari. Korjasin asian tänään ja pidin yhden hengen uimahyppykisat.
Sotkin rauhaniemen rauhan, otin sen itselleni.

5 kommenttia:

  1. Voi Rauhaniemi, tulen niin ikävöimään sitä kun muutan pois ensi viikolla <3

    Rauhaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, asutpa raikkaassa paikassa! Rauhaa sinullekin. :----)

      Poista
  2. voi värejä! saanko käyttää ensimmäistä kuvaa taustakuvanani? mietin muuten myös, että kauppaatko kuvistasi kopioita johonkin hintaan ? oon aika ihastunut sun kuvaustyyliin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :----) joo toki! jos annat mulle sähköpostisi niin voin lähettää siitä täyskokoisen, tuo on nimittäin hullun pieni. (tai voit lähettää mulle sähköpostia myös! usvatorkki@gmail.com.)

      en oo tähän mennessä kaupannut kopioita, mutta voin toki kaupata jos tahtoisit! kiitos kovasti.

      Poista
    2. oi ihana kiitos! (eli.k@hotmail.com) pitää miettiä, mut hyvä tietää et se on mahdollista! <--:

      Poista